مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-03اقتصادي

کاهش 23 درصدی مصرف بنزین در کرمانشاه/ 3 هزار خودرو عمومی رایگان گازسوز شد


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: مصرف بنزین طی 10 ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با سال گذشته، حدود 23 درصد کاهش یافته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریدون یاسمی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح بخشی از فعالیت های این شرکت در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: طی 10 ماه سپری شده امسال، 392 میلیون و 113 هزار و 250 لیتر بنزین در استان توزیع کرده ایم این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، که معادل 509 میلیون و 722 هزار لیتر بوده، رقمی معادل 23 درصد کاهش مصرف را نشان می دهد.

  وی افزود: علت این کاهش، سهمیه بندی و گشت های ویژه ای بود که منجر به این شد که کارت 800 خودرو عمومی که سوخت شان در خارج از شبکه عرضه می شد شناسایی و مسدود شوند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه دلیل دیگر این کاهش مصرف را دوگانه سوز کردن رایگان 3 هزار و 200 خودروی عمومی( وانت، تاکسی) اعلام کرد و گفت: 700 خودروی دیگر نیز درحال حاضر در نوبت این کار قرار دارند و کارگاه های بانی این امر، از پنج به 9 کارگاه افزایش یافته اند.

وی ادامه داد: همچنین در تمام جایگاه های سوخت برای نظارت بیشتر، دوربین مدار بسته نصب کرده ایم که مالکین جایگاه ها دسترسی به اطلاعات آن ندارند و فقط می توانند فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی مصرف بنزین در کرمانشاه/ 3 هزار خودرو عمومی رایگان گازسوز شد

کاهش 23 درصدی مصرف بنزین در کرمانشاه/ 3 هزار خودرو عمومی رایگان گازسوز شد