مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-03پزشكي

این نشانه در پا علامت تازه کرونا است


دانشمندان معتقد بودند ویروس کرونا تنها بر ریه های افراد تاثیر می گذارد، اما تحقیقات جدید نشان می دهد این ویروس تمام اعضای بدن را درگیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، تب، سرفه و از دست دادن حس بویایی و چشایی علائم شناخته شده ابتلا به کرونا هستند.

هر فرد آلوده به این ویروس امیدوار است با کمترین آسیب ممکن از این تجربه خارج شود اما حتی اگر از این بیماری جان سالم به در ببرید، ممکن است در آینده مشکلاتی داشته باشید که یکی از آن ها انگشتان کرونا یا انگشتان کوید 19 نام دارد.

دانشمندان در ابتدا بر این باور بودند که کرونا نوعی بیماری است که در وهله نخست ریه ها را درگیر می کند اما در طی ماه ها، نشانه های فزاینده ای ظاهر شد مبنی بر اینکه ویروس کرونا بر سایر کل اعضای بدن نیز تأثیر می گذارد.

برخی افراد التهاب پوست انگشتان پا را که شبیه انگشتان متورم است، در این بیماری مشاهده کرده اند.

علائم دیگری که ممکن است پس از ابتلا به ویروس کرونا رخ دهد و کمتر توسط بیماران گزارش می شود این است که برخی از افراد در انگشتان پا دچار عفونت شده اند که می تواند با درد و خارش همراه باشد.

این یک التهاب پوست انگشتان پا بوده و شبیه تورم است و از جمله علائم طولانی مدت بیماری کرونا محسوب می شود اما انگشتان به ندرت تحت تأثیر قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نشانه در پا علامت تازه کرونا است

این نشانه در پا علامت تازه کرونا است