مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-03ورزشي

دبیر: جمعیت کشتی گیران نسبت به گذشته ده ها برابر کمتر شده است


رییس فدراسیون کشتی در ادامه ی بازدیدهای استانی خود، در شهر شیراز حضور یافت و با نماینده ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس شاهچراغ دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس فدراسیون کشتی در این دیدار که با حضور امید نوروزی قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان، محمد موسایی رییس هیأت کشتی فارس و محمدجواد یزدانی نیا نایب رییس سازمان لیگ برگزار شد، گفت: به منظور بررسی مشکلات و دغدغه های جامعه کشتی در استان ها حضور می یابم و با مسئولان ارشد استان ها در راستای کمک به کشتی نشست هایی را برگزار می کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون کشتی کشور با چالش بزرگی به نام افت کمیت کشتی گیران مواجه است به طوری که نسبت جمعیت کشتی گیران به دو دهه گذشته ده ها برابر کمتر شده است.

دبیر با اشاره به اینکه استان فارس یک پتانسیل ویژه در کشتی فرنگی کشور محسوب می شود، گفت: این استان قهرمانان بزرگی همچون امید نوروزی در کشتی فرنگی ایران و جهان دارد و هم اکنون نیز چندین کشتی گیر از فارس در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارند.

وی ادامه داد: اگر حمایت ها و توجه مسئولین به این ورزش ملی در استان فارس بیشتر شود، قطعاً پیشرفت خوبی نه تنها در کشتی فارس بلکه در کشتی کشور به وجود خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: جمعیت کشتی گیران نسبت به گذشته ده ها برابر کمتر شده است

دبیر: جمعیت کشتی گیران نسبت به گذشته ده ها برابر کمتر شده است