مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-03سياسي

تکرر درمان، هزینه های ناباروری را افزایش می‎دهد/هر گونه حمایتی از مردم مطلوب است


موسس بزرگترین مرکز ناباروری خاورمیانه در خصوص تصویب بیمه ناباروری توسط مجلس گفت: هر سیاستی که در جهت حمایت از مردم به کار گرفته شود، مطلوب است.

- ایسنا/یزد موسس بزرگترین مرکز ناباروری خاورمیانه در خصوص تصویب بیمه ناباروری توسط مجلس گفت: هر سیاستی که در جهت حمایت از مردم به کار گرفته شود، مطلوب است.

درمان ناباروری از نیازهای اساسی بسیاری از خانواده های چشم انتظار فرزند است ولی فرایند هزینه بردار آن رویای فرزنددار شدن را به دل بسیاری از افراد خصوصا افراد کم بضائت جامعه گذاشته بود ولی اخیراً عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 از پوشش بیمه ای همه هزینه های درمان ناباروری تحت پوشش خدمات بیمه درمانی خبر داده است.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که به منظور حمایت از خانواده ایرانی در کمیسیون تلفیق مصوب شد که کلیه هزینه های درمان ناباروری تحت پوشش خدمات بیمه درمانی قرار گیرد.

این گامی است برای حمایت از خانواده هایی که چشم انتظار فرزند هستند و توان پرداخت هزینه های سنگین درمان ناباروری را ندارند.

البته سخنگوی کمیسیون تلفیق نیز در تشریح نشست کمیسیون تلفیق بودجه 1400، گفت: در این نشست مبلغ 375 میلیارد تومان جهت پوشش بیمه ای هزینه های درمان ناباروری، دارویی و پاراکلینیک و سایر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرر درمان، هزینه های ناباروری را افزایش می‎دهد/هر گونه حمایتی از مردم مطلوب است

تکرر درمان، هزینه های ناباروری را افزایش می‎دهد/هر گونه حمایتی از مردم مطلوب است