مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-03فرهنگي

ترجمه دو کتاب فلسفی برای زندگی امروز چاپ شد


ترجمه دو کتاب فلسفی «چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم» و «ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی» توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار نشر شد.

- ترجمه دو کتاب فلسفی چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم و ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر سنگ، دو کتاب چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم نوشته دونالد رابرتسون و ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی نوشته یوکاری میتسوهاشی به تازگی با ترجمه محدثه احمدی توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار نشر شده اند.

این دو کتاب در زمره عناوین مجموعه فلسفه برای زندگی این ناشر جا دارند.

چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم که از آن به عنوان یکی از شاخص ترین آثار فلسفی سال 2020 یاد می شود، به فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس، یکی از مشهورترین امپراتوران روم و فیلسوف رواقی می پردازد.

رابرتسون که بیش تر به عنوان روان درمانگر حوزه رفتاردرمانی شناختی مطرح است، در این کتاب بخش های جذابی از زندگی مارکوس اورلیوس را با افکار او در هم آمیخته و به آموزه های مفیدی دست یافته است.

او در 8 فصل تلاش کرده به پرسش های مهم روان شناختی و فلسفی انسان امروز پاسخ گوید؛ پرسش هایی نظیر چگونه عاقلانه سخن بگوییم ، چگونه ترس را رها کنیم ، چگونه بر خشم مسلط شویم ، چگونه درد را تحمل کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه دو کتاب فلسفی برای زندگی امروز چاپ شد

ترجمه دو کتاب فلسفی برای زندگی امروز چاپ شد