مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-03ورزشي

صعود فوتسالیست های قم به مرحله نهایی لیگ برتر امید


فوتسالیست های تیم امید فردوس قم با کسب رتبه نخست جدول رده بندی گروه دوم به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امسال بازی های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی به شکل دوره ای آغاز شد و تیم فوتسال امید فردوس قم که میزبان تیم های حاضر در گروه دوم بود بالاتر از دیگر رقبا به عنوان صدرنشین مجوز صعود را کسب کرد.

شاگردان محمدرضا قاسمی در چهار بازی متوالی این مرحله تیم های گیل پارس رشت، فرش آراء مشهد، مس سونگون ورزقان و شهروند ساری را شکست دادند و تنها در روز پایانی با واگذاری نتیجه به تیم اهورا بهبهان، یک باخت در این مرحله تجربه کردند، بالاتر از دیگر حریفان در جایگاه نخست جدول گروه دوم ایستادند.

فردوس قم در آخرین مسابقه خود از مرحله مقدماتی بازیکنان ذخیره و نفراتی که کمتر در دیدارهای قبلی به میدان رفته بودند را برابر تیم اهورا بهبهان به میدان فرستاد ولی در پایان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد، با این حال نماینده قم با اندوخته 12 امتیازی به عنوان صدرنشین از این مرحله عبور کرد.

در دو بازی دیگر از روز پایانی مسابقات گروه دوم در شهر قم، تیم شهروند ساری موفق شد با نتیجه 3 بر 2 فرش آراء مشهد را شکست دهد و با 12 امتیاز بعد از فردوس قم مجوز حضور در مرحله بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود فوتسالیست های قم به مرحله نهایی لیگ برتر امید

صعود فوتسالیست های قم به مرحله نهایی لیگ برتر امید