مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-03اقتصادي

طهماسبی: مرغ سایز سالم تر است و صرفه اقتصادی بیشتری برای تولیدکننده دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مریم طهماسبی مدیرکل آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی اظهار کرد: برنامه ملی تولید و مصرف مرغ سایز در قالب طرح ملی مدیریت سنی مرغ گوشتی را وزیر جهاد کشاورزی در مهر ماه سال جاری برای اجرا به استان های مختلف ابلاغ .

- مدیرکل آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی گفت: تولید مرغ استاندارد، یعنی کاهش سن کشتار مرغ در کمتر از 40 روزگی با وزن لاشه تا 1700 گرم، علاوه بر اینکه برای مرغداران صرفه اقتصادی بیشتری دارد محصول سالم تری نیز برای مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مریم طهماسبی مدیرکل آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی اظهار کرد: برنامه ملی تولید و مصرف مرغ سایز در قالب طرح ملی مدیریت سنی مرغ گوشتی را وزیر جهاد کشاورزی در مهر ماه سال جاری برای اجرا به استان های مختلف ابلاغ کردند که با توجه به حضور تمامی بخش ها و دستگاه های مرتبط با موضوع، برای اجرای این برنامه عزم ملی به وجود آمده است.

وی افزود: کارگروه های تخصصی مختلفی در سطح ملی تشکیل شده است از جمله کارگروه آموزش و ترویج که هدف آن ترویج و فرهنگ سازی تولید و مصرف مرغ با وزن استاندارد در کشور است در این کارگروه از کارشناسان زبده بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی کمک گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهماسبی: مرغ سایز سالم تر است و صرفه اقتصادی بیشتری برای تولیدکننده دارد

طهماسبی: مرغ سایز سالم تر است و صرفه اقتصادی بیشتری برای تولیدکننده دارد