مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-03اجتماعي

تأمین امنیت فرزندان در آموزش برخط با اعمال تنظیمات حریم خصوصی


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا اظهارکرد: آموزش مجازی دانش آموزان راهی است که قبل از گسترش ویروس کرونا نرفته ایم و تجربه ای از آن نداریم.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا اظهارکرد: آموزش مجازی دانش آموزان راهی است که قبل از گسترش ویروس کرونا نرفته ایم و تجربه ای از آن نداریم.

ازاین رو نقش خانواده ها در آموزش مجازی دانش آموزان دوچندان است و علاوه بر نگرانی های آموزشی باید مراقب امنیت دانش آموزان نیز باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ دوم علی محمد رجبی در اولین روز از پویش مردمی کودکان سایبری با عنوان کودکان سایبری، کرونا و آموزش مجازی اظهارکرد: نادیده گرفته شدن موارد ساده ایمنی برای فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی نه تنها می تواند آن ها را در دام مجرمان سایبری گرفتار کند بلکه گاهی اوقات تبعات و آسیب های جبران ناپذیری دارد.

وی فعال کردن تنظیمات امنیتی و به روز بودن ضد بدافزارهای سامانه دانش آموزان را ضروری خواند و افزود: خانواده ها به یاد داشته باشند، به روزرسانی و نصب وصله های امنیتی برنامه های آموزش برخط و سیستم عامل میزبان نباید فراموش شود.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه مدرسه چیزی بیش از فرصت های آموزشی در اختیار کودکان قرار می دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت فرزندان در آموزش برخط با اعمال تنظیمات حریم خصوصی

تأمین امنیت فرزندان در آموزش برخط با اعمال تنظیمات حریم خصوصی