مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-03اجتماعي

رایزنی برای حل مشکلات انتقالی زنان فرهنگی به تبعیت از همسر


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان درباره وضعیت ترک تحصیل و بازماندگی دختران دانش آموز در سال تحصیلی جاری به ویژه با شیوع کرونا و تعطیل شدن آموزش های حضوری گفت: - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان درباره وضعیت ترک تحصیل و بازماندگی دختران دانش آموز در سال تحصیلی جاری به ویژه با شیوع کرونا و تعطیل شدن آموزش های حضوری گفت: پیش بینی می کنیم آمار بازماندگی از تحصیل امسال بیشتر است ولی امیدواریم در دختران بیشتر نباشد.

با شیوه های مختلفی در تلاشیم پوشش تخصیلی را به حداکثر برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحناز مینایی پور در نشستی خبری که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد با بیان اینکه از میان دو میلیون و 400 هزار کارمند دولت، 42 درصد زن هستند گفت: یک میلیون کارمند زن داریم که نزدیک به 500 هزار نفر در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند و رقم بزرگی را در دولت شامل می شود.

وی افزود: 7.

5 میلیون دانش آموز دختر داریم و باید تلاش کنیم گپ تاریخی میان زنان و مردان در طول تاریخ را کم کنیم، هرچند معتقدیم جمهوری اسلامی در کم کردن فاصله ها نقش موثری داشته است.

پوشش تحصیلی دختران قبل از انقلاب 40 درصد بوده و اکنون در دوره ابتدایی به 97 درصد رسیده است و تلاش می کنیم زمینه توسعه سوادآموزی دختران را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حل مشکلات انتقالی زنان فرهنگی به تبعیت از همسر

رایزنی برای حل مشکلات انتقالی زنان فرهنگی به تبعیت از همسر