مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-03سياسي

1100 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شد/زکات سرلوحه فعالیت های مسئولان باشد


مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در 10 ماهه منتهی به دی ماه امسال بیش از هزار و 100 میلیارد تومان زکات در سطح کشور جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام محمدطاها مهری صبح امروز در دومین جلسه شورای زکات استان کردستان با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال بیش از هزار و 100 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است، اظهار کرد: این مقدار زکات جمع آوری شده زکات واجب و مستحبی بوده است.

وی با بیان اینکه 86 درصد زکات جمع آوری شده در ساخت و تعمیر مسکن، تأمین هزینه های درمان، ازدواج و تحصیل مددجویان و فقرا صرف می شود، افزود: این مبلغ 80 درصد میانگین کشوری است که در مناطق محروم تا 100 درصد آن برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص فریضه زکات اشاره کرد و  ادامه داد: طبق فرمایش معظم له در مباحث فقاهتی و معرفتی و همچنین در نهضت احیای زکات کم کاری کرده ایم و باید به عفو الهی پناه ببریم.

حجت الاسلام مهری با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب, یادآور شد: زکات باید سرلوحه فعالیت های مسئولان جمهوری اسلامی قرار بگیرد تا این فریضه الهی احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شد/زکات سرلوحه فعالیت های مسئولان باشد

1100 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شد/زکات سرلوحه فعالیت های مسئولان باشد