مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-03ورزشي

مجمع عمومی هیأت قایقرانی اصفهان برگزار شد


مجمع عمومی هیأت قایقرانی استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع عمومی هیأت قایقرانی استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون قایقرانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای هیأت قایقرانی برگزار شد.

علی رضا سهرابیان در این جلسه اظهار داشت: خشکسالی و نبود آب در رودخانه زاینده رود دست هیچ کسی نیست؛ این خشکسالی به رشته قایقرانی اصفهان ضربه زده است.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: در دیدار با شهردار قرار شد یک دریاچه برای استفاده قایقرانان اصفهانی در نظر گرفته شود؛ در صورتی که پایگاه قایقرانی اصفهان تجهیز و تکمیل شود، اصفهان پتانسیل میزبانی از مسابقات مختلف را دارد.

وی تصریح کرد: برای کسب مدال در المپیک نیاز به زیرساخت های مناسب قایقرانی هستیم؛ طبق برنامه ریزی که داریم، اگر به خوبی پیش برویم در فینال مسابقات المپیک حضور خواهیم داشت؛ یک روز حتی فکر نمی کردیم در مسابقات آسیایی مدال به دست بیاوریم اما در دوره قبلی مسابقات آسیایی 7 مدال به دست آوردیم.

سهرابیان خاطرنشان کرد: سال گذشته اردوهای زیربنایی را به صورت مستمر برگزار کردیم، بعد از کرونا اولین فدراسیونی بودیم که تمرینات ورزشکاران را برای کسب سهمیه المپیک شروع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی هیأت قایقرانی اصفهان برگزار شد

مجمع عمومی هیأت قایقرانی اصفهان برگزار شد