مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-03پزشكي

پیشرفت 50 درصدی ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از پیشرفت 50 درصدی ساختمان دانشکده پرستاری این شهرستان خبر داد.

- دکتر ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با تزریق اعتبار در ماه های اخیر ، روند ساخت و توسعه دانشکده پرستاری اسدآباد شتاب جدی تر گرفته است.

وی افزود: طی سال های اخیر و با توجه به ارتقای شبکه بهداشت این شهرستان به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی موجب شد تا اسدآباد در مسیر توسعه زیرساخت های درمانی قدم بردارد که امیدواریم با همت همه جانبه مسئولین امر این مهم بیش از پیش محقق شود.

صالحی در ادامه از رتبه اول اسدآباد در انجام آزمایشات و پیگیری بیماری در استان همدان به نسبت جمعیت خبر داد و تصریح کرد: تاکنون توسط مراکز رپید تست شهرستان2047 رپید تست (تست سریع کرونا ) انجام شده که 139 مورد از رپید تست های انجام شده مثبت بوده اند.

وی تشکیل قرارگاه طرح شهید سلیمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: به منظور کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا توانستیم با به کارگیری داوطلبان و بسیجیان ضمن شناسایی افراد مشکوک و مبتلا به این ویروس، در راستای کاهش بیماری قدم هایی برداریم .

صالحی خاطر نشان کرد: مرحله دوم غرباگری تلفنی کووید 19 همانند مرحله اول، همزمان و همراه با دانشکده و دانشگاه های سراسر کشور در ماه های اردیبهشت و خرداد 1399 در شهرستان انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد

پیشرفت 50 درصدی ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد