مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-03اجتماعي

هلال احمر بیش از 50 هزار امدادگر درجه بندی شده دارد


معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر بیش از 50 هزار نیروی امدادی درجه بندی شده در سطح کشور دارد.

- معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: هلال احمر بیش از 50 هزار امدادگر درجه بندی شده دارد ایسنا/زنجان معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر بیش از 50 هزار نیروی امدادی درجه بندی شده در سطح کشور دارد.

سعید متانی صبح امروز (15 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات ابهر در آزادراه زنجان – قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 50 هزار نفر نیروی امدادی درجه بندی شده در سطح کشور داریم که در هفت درجه، درجه بندی شده اند.

وی با بیان اینکه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سالانه برنامه هایی که برای توان افزایی، آموزش و بازآموزی برای این نیروهای امدادی دارد، افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، این موضوع بر اساس برنامه ریزی های امسال محقق نشد اما با بهتر شدن این شرایط، توان افزایی، آموزش، بازآموزی و مسابقات امداد و نجات به صورت حضوری در سطح کشور عملیاتی می شود.

متانی با بیان اینکه قسمتی از فعالیت های این سازمان موضوع لجستیک است که حوزه انبارهای امدادی شامل این موضوع می شود و تجهیزات امداد و نجات را بر اساس شاخص های استان ها تخصیص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر بیش از 50 هزار امدادگر درجه بندی شده دارد

هلال احمر بیش از 50 هزار امدادگر درجه بندی شده دارد