مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-03سياسي

برگزاری «عصر شعر بهاران» با حضور شاعران برجسته همدانی


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی « عصر شعر بهاران» با مشارکت کانون اسلامی خواهران همدان برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عصر شعر بهاران با مشارکت کانون اسلامی خواهران همدان برگزار می شود.

مریم زندی اظهار کرد: عصر شعر بهاران با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و با حضور اساتید عرصه ادب و هنر استان چون میرهاشم میری، علی اصغر حمدیه، سیاوش دیهیمی، سید مهدی موسوی فاخر برگزار خواهد شد.

زندی تصریح کرد: این محفل ادبی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در کانون اسلامی خواهران واقع در خیابان مهدیه( کوچه شهید موسوی) برگزار می شود و در این برنامه شاعران جوان استان همدان اشعار خود را قرائت خواهند کرد.

وی به نقش فرهنگ و ادب در انتقال مفاهیم ارزشی و تاریخ انقلاب اسلامی به نسل های آتی اشاره و خاطرنشانکرد: با شعر، رمان و داستان می توان مفاهیم عمیق تاریخی را به شیوه اثر بخش بیان کرد و حتی ارزش های تاریخ انقلاب اسلامی را با ادبیات به خارج از مرزها و برای جوانان جهان صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «عصر شعر بهاران» با حضور شاعران برجسته همدانی

برگزاری «عصر شعر بهاران» با حضور شاعران برجسته همدانی