مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-03پزشكي

ابتلای 32 نفر در مجلس پخت آش نذری در یکی از روستاهای لارستان


معاون دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: به دلیل بی توجه ای به هشدارها و شرکت در مجلس دورهمی و پخت آش نذری 32 نفر از جمله 15 دانش اموز در روستای کرمستج لارستان به کرونا مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با شرکت در دورهمی و پخت آش نذر، 32 نفرشان از جمله 15 دانش آموز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: هم اینک شمار روستاهای در معرض خطر شیوع و موج چهارم کرونا در منطقه لارستان به پنج مورد رسیده و به همین سبب محدودیت های سختگیرانه و شدید تردد در این روستاها که شامل کاریان، لاغران، احمد محمودی و جلال آباد از بخش های جویم و بنارویه و همچنین کرمستج بخش مرکزی لارستان است به مدت 2 هفته اعمال خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: یکی از تفاوت های آمار مبتلایان در روستای کرمستج با سایر نقاط لارستان در تعداد و افزایش درگیری دانش آموزان است و اینکه 15 دانش آموز ظرف 48 ساعت به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

یگانه بیان کرد: ابتلای این تعداد دانش آموز به کرونا به سبب حضور در کلاس درس و مدرسه نبوده بلکه بیشتر ناشی از رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در حین بازی و هم بازی شدن با یکدیگر و همچنین حضو در دورهمی ها و تجمع های خانوادگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 32 نفر در مجلس پخت آش نذری در یکی از روستاهای لارستان

ابتلای 32 نفر در مجلس پخت آش نذری در یکی از روستاهای لارستان