مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-03اجتماعي

خراسان جنوبی؛ رتبه نهم کشور در حوزه احداث فضاهای ورزشی دانش آموزی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با احداث 2 هزار و 700 مترمربع سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان دختر و پسر استان، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با احداث 2 هزار و 700 مترمربع سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان دختر و پسر استان، عنوان رتبه نهم کشور را در زمینه احداث فضاهای ورزشی دانش آموزی به دست آورد.

محمدعلی واقعی، امروز چهارشنبه 15 بهمن به خبرنگاران گفت: احداث و بهره برداری دو مدرسه پویا در شهرستان های بیرجند و قاین، افتتاح پنج کلاس درس تربیت بدنی در شهرستان های بیرجند، قاین، بشرویه و طبس و احداث و بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان های سربیش و طبس مهم ترین طرح های بهره برداری شده از بهمن 98 تا بهمن 99 هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، با اشاره به هزینه کرد میلغ یک میلیارد و 660 میلیون تومان برای احداث، تکمیل و تجهیز این فضاهای ورزشی، تصریح کرد: 171 هزار و 259 دانش آموز دختر و پسر استان در 9 شهرستان از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که سرانه فضاهای آموزشی به ازای هر دانش آموز، از 38 درصد در بهمن 98، به بیش از 39 درصد در بهمن 99 افزایش یافته است، بیان کرد: ورزش تضمین کننده سلامت جسمانی دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ رتبه نهم کشور در حوزه احداث فضاهای ورزشی دانش آموزی

خراسان جنوبی؛ رتبه نهم کشور در حوزه احداث فضاهای ورزشی دانش آموزی