مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-03سياسي

ترک فعل مدیران در نظارت بر زیرمجموعه زیر ذره بین دستگاه قضایی


نظارت وظیفه قانونی مدیران است و حتی اگر مدیری تخلف نکند اما در زیرمجموعه آن ها فساد روی دهد، برای مدیران هم به اتهام ترک فعل پرونده قضایی تشکیل می دهیم.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: نظارت وظیفه قانونی مدیران است و حتی اگر مدیری تخلف نکند اما در زیرمجموعه آن ها فساد روی دهد، برای مدیران هم به اتهام ترک فعل پرونده قضایی تشکیل می دهیم.

هادی هاشمیان امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان گلستان با اشاره به این که شناسایی گلوگاه ها فساد در دستگاه هایی که از بودجه عمومی استفاده می کند به طور جد در دستور کار دستگاه قضایی استان است، اظهار کرد: در دوره تحول دستگاه قضایی، اغماض و ملاحظه ای در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی برای توسعه استان است گفت: البته این همراهی به معنای نادیده گرفتن تخلف ها و فساد نیست و بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دستور رییس قوه قضاییه، روند رسیدگی به پرونده های فساد و تخلفات اداری با رعایت موازین قانونی به اطلاع مردم خواهیم رساند.

هاشمیان در ادامه به پرونده 30 سال پیش کارکنان قضایی اشاره کرد و گفت: هم در این پرونده و هم در پرونده 500 هکتاری مراتع گنبدکاووس، دادگستری استان راسا ورود کرد و تا اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران در نظارت بر زیرمجموعه زیر ذره بین دستگاه قضایی

ترک فعل مدیران در نظارت بر زیرمجموعه زیر ذره بین دستگاه قضایی