مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-03سياسي

حضور موثر کانون های تبلیغی اسدآباد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی


همدان _ رییس مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی استان همدان گفت: ظرفیت های خوبی در شهرستان اسدآباد در قالب کانون های فرهنگی، تبلیغی ساماندهی شده است.

- حجت الاسلام محمد عسگری در گفت و گو با توسط این کانون آماده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

دبیر مجمع ملی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور فعالیت های فرهنگی با محوریت خانواده را از دیگر اقدامات کانون های اسدآباد دانست و گفت: در حوزه قرآن کانون فعالی در اسدآباد مشغول فعالیت است.

عسگری با اشاره به فعالیت فعالان فرهنگی اسدآباد در حوزه اشتغال بانوان خانه دار، ادامه داد: این فعالین در تلاش هستند برای زنان سرپرست یا زنان خانه دار شغل های مناسب با شأن و منزلت فاخر زن ایرانی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه یکی از کانون ها در حوزه مشاوره ورود پیدا کرده است، اضافه کرد: این کانون گروه های مشاوره ای دارد که به صورت رایگان خدمات مشاوره خانواده ارائه می دادند و افراد زیادی از مشاوره اینها داشتند استفاده می کنند.

عسگری با فعالیت جدی در حوزه ایثار و شهادت را از دیگر اقدامات جدی کانون های فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرستان اسدآباد عنوان کرد و گفت: مجموعه ای در حوزه ایثار و شهادت فعالیت های مؤثری داشته است که خاطرات 50 شهید شهرستان اسدآباد در کمتر از یک سال اینها جمع آوری کردند و آماده چاپ دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور موثر کانون های تبلیغی اسدآباد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی

حضور موثر کانون های تبلیغی اسدآباد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی