مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-03بين الملل

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون خداحافظی می کند


جف بزوس، مدیرعامل آمازون در سه ماهه سوم سال 2021 از سمت خود کنار می رود و اندی جیسی، مدیر واحد رایانش ابری آمازون جایگزین وی خواهد شد.

- جف بزوس، مدیرعامل آمازون در سه ماهه سوم سال 2021 از سمت خود کنار می رود و اندی جیسی، مدیر واحد رایانش ابری آمازون جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیسی 53 ساله سالهاست به عنوان جانشین احتمالی بزوس دیده می شود که بیش از 25 سال پیش آمازون را به عنوان یک کتابفروشی آنلاین در گاراژش در سیاتل تاسیس کرد و به یکی از ثروتمندترین مردان جهان تبدیل شد.

پس از این که جف ویلک، مدیر کسب و کار مصرف کننده آمازون که یکی از نامزدهای سمت مدیرعاملی بود سال گذشته اعلام کرد امسال این شرکت را ترک می کند، احتمال جانشینی جیسی غیرقابل اجتناب به نظر می رسید.

شرکت آمازون در بیانیه ای اعلام کرد بزوس 57 ساله که از زمان تاسیس این شرکت هدایت آن را برعهده داشته است، رییس هیات مدیره خواهد شد.

این تغییر مدیریتی در شرایطی روی می دهد که آمازون غیرقابل توقف به نظر می رسد و در بحبوحه همه گیری کووید 19 فروش کم سابقه ای پیدا کرده و درآمد و سود عظیمی را برای خدمات وب آمازون که جیسی به ایجاد و مدیریت آن کمک کرد، به همراه آورده است.

مدیرعامل آینده آمازون که از سال 1997 در این شرکت بوده است، احتمالا آمازون را در مسیر فعلی نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون خداحافظی می کند

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون خداحافظی می کند