مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-03بين الملل

بازدید وزیر دفاع از نمایشگاه هوایی هند 2021


امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران در نخستین برنامه سفر به هند، در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی بنگلور هند 2021 حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران در نخستین برنامه سفر به بنگلور هند در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی هند 2021 حضور یافت.

نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی هند 2021 به منظور ارائه آخرین دستاورد های صنعت هوایی و دفاعی 15 کشور جهان امروز در بنگلور گشایش یافت.

در این نمایشگاه که در پایگاه هوایی یلاهانکای شهر بنگلور هند برپا شده است سازندگان هواپیما های نظامی، جنگنده ها و نیز بالگرد های 15 کشور جهان در 564 غرفه جدیدترین دستاورد ها و محصولات خود را در معرض دید متخصصان هوافضا و کارشناسان نظامی قرار داده اند.

78 غرفه متعلق به 14 کشور خارجی است و 486 غرفه دیگر به صنعتگران هوایی هند اختصاص یافته است.

فرانسه با 25 غرفه، آمریکا با 22، انگلیس با 10، روسیه و اوکراین سه، ژاپن، ایتالیا، تایوان، آفریقای جنوبی، جمهوری چک، بلغارستان، بلاروس و استرالیا هر کدام با یک غرفه در این نمایشگاه حضور یافته اند.

هند سومین بازار بزرگ صنعت هوایی غیر نظامی جهان با داشتن گردش سالیانه یک و نیم میلیارد دلار در صنعت تعمیر و نگهداری، یکی از مهمترین خاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر دفاع از نمایشگاه هوایی هند 2021

بازدید وزیر دفاع از نمایشگاه هوایی هند 2021