مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-03سياسي

اعطای 51 تبلت به دانش آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس


طی دو ماه گذشته 37 رأی مجازات جایگزین حبس با رویکرد کمک به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین علی فولیان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه این معاونت با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه با گذشت دو ماه از انعقاد و اجرای این تفاهم نامه شاهد صدور 37 رأی مجازات جایگزین حبس با رویکرد کمک به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد در حوزه های آموزش، معیشت و بهداشت بوده ایم.

وی توضیح داد: شهرستان بویین زهرا با 11 رأی رتبه نخست و دادگاه بخش آبگرم با 9 رأی با کسب رتبه دوم در بین حوزه های قضایی پیشرو در صدور آرا جایگزین حبس مرتبط با فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین افزود: بواسطه آرا صادره 51 عدد تبلت جهت دانش آموزان کم برخوردار تهیه و شرایطی فراهم گردید که این قشر از تحصیل بازنمانند.

این مقام قضایی بیان کرد: هدف از اعمال مجازات های جایگزین حبس ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت رسانی به مردم، توسعه کارهای عام المنفعه و تحت تأثیر قرار گرفتن متهم از ورود میدانی به عرصه این نوع خدمات رسانی به شهروندان به جای حبس که می تواند تبعات منفی و جبران ناپذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 51 تبلت به دانش آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس

اعطای 51 تبلت به دانش آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس