مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-03سياسي

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در گیلان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مراسم 18 بهمن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت دهه فجر چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای بازخوانی و بازگویی رشادت ها و فداکاری های دوران پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یادگار مانای امام خمینی(ره) و حاصل خون پاک شهدا است.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از فداکاری و ایثار شهدای گرانقدری است که با اهدای خون خویش ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی را تثبیت کردند، گفت: فرهنگ شهادت برگرفته از نهضت عاشورا است و شهدای انقلاب اسلامی نماد بارز عشق به میهن اسلامی و باورهای دینی هستند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر 42 ساله انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی دین مبین اسلام، رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب و همراهی آگاهانه مردم به دستاوردهای بزرگی رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در گیلان

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در گیلان