مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-03فرهنگي

هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش هاست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزشها و آرمانهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهروز اکرمی، ظهر امروزهمزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری فجر که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برپا شده بود اظهار کرد: هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزشها و آرمانهاست.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر به همه بانوان ایران اسلامی، افزود: هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی همواره در کنار سایر اقشار جامعه و مسئولین از ارزشها، اهداف و آرمانهای انقلاب و امام راحل صیانت نموده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: گاهی خلق یک اثر هنری فاخر چنان تاثیر شگرفی در حفظ و اشاعه یک فرهنگ دارد که در هیچ مقوله دیگری نمی توان نظیرش را مشاهده کرد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در ابتدای این مراسم که علاوه بر معاون استاندار، سلیمانی فرماندار و تعدادی از مسئولین و اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان هم حضور داشتند گفت: این نمایشگاه گوشه ای از توانمندیهای اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان زرندیه است که بصورت نمادین  و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش هاست

هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در راستای حفظ ارزش هاست