مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-03سياسي

بازسازی بخش شمالی ساختمان پلاسکو توسط کسبه انجام شده است


فرماندار تهران از بازسازی و ایمن سازی بخش شمالی ساختمان پلاسکو با اعتبار 27 میلیارد تومان خبر داد و افزود: این بازسازی 100 درصد توسط کسبه انجام شده است.

- فرماندار تهران از بازسازی و ایمن سازی بخش شمالی ساختمان پلاسکو با اعتبار 27 میلیارد تومان خبر داد و افزود: این بازسازی 100 درصد توسط کسبه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی فرهادی در آیین افتتاح بخش شمالی ساختمان پلاسکو ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای آتش نشان گفت: با پیگیریهای استانداری تهران و بنیاد مستضعفان امروز شاهد افتتاح این ساختمان هستیم.

قطعا در انقلاب اسلامی ایران تحقق عدالت یکی از آرمانهای اساسی بود که امروز خوشبختانه در دورترین نقاط کشور از نعمت عدالت برخوردار هستیم و این آرمان بزرگ انقلاب محقق شده است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ناممکن ها ممکن شد و خوشبختانه استقلال ، امنیت ، آزادی و تحقق عدالت اجتماعی در طول انقلاب حاصل شده است.

امروز ایران در عرصه بین المللی جایگاه ویژه ای دارد و حرف برای گفتن دارد.

فرهادی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه فناوری هسته ای ، نانو، دفاعی و امنیتی و توسعه زیر ساختها جزو 20 کشور برتر دنیا است که همه این افتخارات به برکت انقلاب اسلامی محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی بخش شمالی ساختمان پلاسکو توسط کسبه انجام شده است

بازسازی بخش شمالی ساختمان پلاسکو توسط کسبه انجام شده است