مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-03اقتصادي

ایلام جزو 3 استان برتر کشور در حوزه عشایری است


رییس سازمان امور عشایری با اشاره به اینکه ایلام جزو 3 استان برتر کشور در حوزه عشایری است، گفت: امسال 9 میلیارد تومان پروژه در حوزه عشایری استان اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهپور علایی مقدم صبح امروز چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام، از حمایت ها و توجه مثبت استاندار ایلام به امور عشایری تشکر کرد، اظهار کرد: این نگاه مثبت باعث شده است که امروز استان ایلام از استان های بسیار خوب و موفق و جزو 3 استان برتر کشور در حوزه عشایری باشد.

رییس امور عشایری کشور در ادامه از نبود ظرفیت های قانونی برای بهره وری عشایر از بودجه و اعتبارات در گذشته گفت و تصریح کرد: با پیگیری های انجام گرفته تحول خوبی در این زمینه و در قانون برنامه ششم حاصل شده و امروز 17 ظرفیت قانونی ایجاد شده است.

وی افزود: این مهم باعث شریک شدن عشایر در ارزش افزوده خواهد شد و در این رابطه سالانه 160 میلیارد تومان برای امور عشایر کشور اختصاص داده می شود در حالی که در برنامه پنجم تنها یک ظرفیت در نظر گرفته شده بود.

علایی مقدم در پایان به خاطر حمایت های خوب استاندار و پای کار بودن مجموعه مسئولان ذی ربط در اجرای قابل توجه طرح ها و پروژه های مهم عشایری استان تشکر کرد و گفت: استان ایلام با 16 میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه عشایری در سال 98 و امسال نیز با 9 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام جزو 3 استان برتر کشور در حوزه عشایری است

ایلام جزو 3 استان برتر کشور در حوزه عشایری است