مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-03سياسي

در تلاش برای حذف قلیان جزو استان های اول هستیم


منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در مقابله با حذف قلیان جزو استان های اول هستیم و با وجود همه فشار ها در مقابل این امر ایستادم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیان کرد: دخانیات، یک آسیب مالی، روانی و جانی است که سلامت جسم و جان را در معرض خطر قرار می دهد.

وی گفت: در تلاش برای حذف قلیان جزو استان های اول هستیم و با وجود همه فشار ها در مقابل این امر ایستادم، چرا که دخانیات مسیر ورود به مواد مخدر است و آسیب های استعمال دخانیات به هر شکل، نیاز به آگاهی بخشی و فرهنگ سازی دارد لذا باید بحث آموزش را جدی بگیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: هزینه دسترسی به سیگار باید بالا باشد و در راستای فرهنگ سازی این بحث باید فرهنگیان و کارمندان پیش قدم باشند و در همین خصوص باید با شعار اداره بدون دخانیات،شهر و کوچه بدون دخانیات، یک کار تبلیغی با همکاری و تعامل همگانی باید در جهت کاهش مصرف گام های اساسی برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره پیشگیری از اقدام به خودکشی افزود: در بحث خودکشی ها، آسیب ها باید شناسایی شود بستر های خودکشی را باید از بین ببریم و در این مسیر در دسترس نبودن دارو ها و ممنوعیت فروش قرص برنج از سوی عطاری ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاش برای حذف قلیان جزو استان های اول هستیم

در تلاش برای حذف قلیان جزو استان های اول هستیم