مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-03اقتصادي

شورای شهر دچار روزمرگی نشده است/بودجه سال آینده 1000 میلیارد تومان


شورای شهر اردبیل نه تنها در چهار سال اخیر دچار روزمرگی نشده بلکه به صورت فنی و کارشناسی طرح ها و لوایح را مورد بررسی قرار داده است.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل نه تنها در چهار سال اخیر دچار روزمرگی نشده بلکه به صورت فنی و کارشناسی طرح ها و لوایح را مورد بررسی قرار داده است.

جواد انصاری در مجمع مطالبه گران اردبیل اظهار کرد: احداث پل قدس که مصوبه شورای قبلی بوده در سال های اخیر به دلیل افزایش سرسام آور قیمت ها به ویژه تامین آهن آلات و میلگرد با تاخیر و تعلل در اجرا روبرو شد ولی تلاش بر این است تا عرشه اصلی این پل تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی به 10 برابر شدن قیمت میلگرد و همچنین تورم حاکم بر جامعه در گران شدن تکمیل راه آهن اشاره و خاطرنشان کرد: ما قدردان خدمات شهرداران جوان و بومی اردبیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که با همت مضاعف سعی در عمران و آبادانی شهر اردبیل داشتند.

رییس شورای شهر اردبیل ادامه داد: ما مدعی کمبودها و نارسایی ها نیستیم و توسعه شهر اردبیل را مدینه فاضله نمی دانیم بلکه معتقدیم بعد از انقلاب اسلامی به همت شهرداران جوان کارهای زیربنایی متعددی انجام شده ولی شایسته است با رفع کم و کاستی ها در جلب رضایت مردم تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر دچار روزمرگی نشده است/بودجه سال آینده 1000 میلیارد تومان

شورای شهر دچار روزمرگی نشده است/بودجه سال آینده 1000 میلیارد تومان