مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-03سياسي

ملت ایران پیروز واقعی میدان ایستادگی در برابر فشارهای خارجی هستند


به ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه فرهنگی - هنری ایران، - به ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه فرهنگی - هنری "ایران، مرزپرگهر" در " گالری هنر " شهر مینسک، بلاروس، افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رغم محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، استقبال مقامات سیاسی، مذهبی، دانشگاهی، فرهنگی - هنری، رسانه ای بلاروس، سفرا و دیپلمات های مقیم و نیز، علاقمندان به فرهنگ و هنر ایرانی چشمگیر و غیرمنتظره بود.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، سعید یاری سفیر کشورمان، آندری ساوینیخ رییس کمیته امور بین الملل مجلس نمایندگان، خانم ناتالیا کارچفسکایا رییس دانشگاه فرهنگ و آقای گلب اوتچیک رییس اتحادیه هنرمندان سخنرانی کردند و اشعاری از حافظ توسط یکی از فارسی آموزان بلاروسی خوانده شد.

سعید یاری، سفیرکشورمان، در سخنرانی خود با اشاره به تاریخ و تمدن 7000 ساله ایران، گفت که برپایی این نمایشگاه حامل یک پیام مهم است و آن اینکه، ما برای همه جهانیان و منجمله، کشور و ملت دوست، بلاروس، آرزوی صلح و آرامش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پیروز واقعی میدان ایستادگی در برابر فشارهای خارجی هستند

ملت ایران پیروز واقعی میدان ایستادگی در برابر فشارهای خارجی هستند