مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-03ورزشي

دانش آموزان قهرمانان «کشتی» را بشناسند


کشتی ورزشی است که بدن را قوی و در عین حال اخلاق را هم تقویت می کند و بچه ها باید قهرمانان را بشناسند و تاریخ آن ها را بخوانند.

- شیراز - رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی ورزشی است که بدن را قوی و در عین حال اخلاق را هم تقویت می کند و بچه ها باید قهرمانان را بشناسند و تاریخ آن ها را بخوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا دبیر ظهر چهارشنبه در سفر خود به شهر شیراز در ارتباط زنده با فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس گفت: با تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس ها در فضای مجازی و به صورت آنلاین و قبل از آن زندگی های آپارتمان نشینی، نوجوانان در معرض کم تحرکی قرار گرفتند و ناخودآگاه دانش آموزان پشت میز نشین شدند و میزان فعالیت جسمی آنها به حداقل رسید و باید به این مهم توجه ویژه شود.

رییس فدراسیون کشتی ایران افزود: لازم است تا ورزش همگانی به عنوان یک نیاز در خانواده ها در کنار دیگر برنامه های مهم آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

دبیر با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان و سختی هایی که به مادران تحمیل شده است از دانش آموزان خواست که این روزها بیشتر از قبل رعایت حال مادران را بکنند.

رییس فدراسیون کشتی ایران با تأکید بر لزوم مطالعه مستمر دانش آموزان گفت: دانش آموزان فضای مطالعه عمومی را از دست ندهند و از وجود معلمانشان بیشترین بهره را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان قهرمانان «کشتی» را بشناسند

دانش آموزان قهرمانان «کشتی» را بشناسند