مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-03فرهنگي

دانشنامه همدان میزبان روایت روزهای انقلاب از نگاه عکاسان


کتاب «انقلاب از نگاه عکاسان همدان» از مجموعه دانشنامه توسط حوزه هنری استان همدان، آماده انتشار است و در هفته هنر انقلاب در فروردین ماه سال 1400 رونمایی می شود.

- ایسنا/همدان کتاب انقلاب از نگاه عکاسان همدان از مجموعه دانشنامه توسط حوزه هنری استان همدان، آماده انتشار است و در هفته هنر انقلاب در فروردین ماه سال 1400 رونمایی می شود.

رییس حوزه هنری استان همدان همزمان با روزهای دهه فجر از انتشار یکی دیگر از مجموعه کتاب های دانشنامه همدان خبر داد و گفت: تهیه فهرست اولیه از عکاسان فعال همدانی در دوران انقلاب اسلامی و جمع آوری آثار ایشان از حدود یک سال پیش توسط فرزاد سپهر، پژوهشگر همکار با دانشنامه، انجام شد و در ادامه سمیرا سبزی با داشتن تجربه نویسندگی کتاب تاریخ عکاسی در همدان گفت و گو با عکاسان شناسایی شده را بر عهده گرفت تا انتشار کتاب انقلاب از نگاه عکاسان همدان به نتیجه برسد.

سیدمحمد باقر حسینی سیر توضیح داد: رخدادهای انقلاب اسلامی در سال های 1357 تا 1359 در عکس هایی ماندگار از نگاه عکاسان همدانی به تصویر کشیده شده است.

اهمیت جمع آوری عکس ها با تایید شورای علمی و اجرایی دانشنامه کتاب انقلاب از نگاه عکاسان همدان را در دستور کار قرار داد که مراحل پایانی انتشار را می گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه همدان میزبان روایت روزهای انقلاب از نگاه عکاسان

دانشنامه همدان میزبان روایت روزهای انقلاب از نگاه عکاسان