مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-03اقتصادي

220 طرح مدیریت بحران در استان گیلان اجرایی می شود


مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اجرای 220 طرح مدیریت بحران در استان، گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مرادی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران آستارا در محل شهرداری این شهر، اظهار کرد: از مجموع اعتبار هزار میلیارد ریال اعتبارات طرح های مدیریت بحران، 70 میلیارد ریال اعتبار برای 20 طرح مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بیشتر طرح های مدیریت بحران در غرب استان گیلان مصوب شده است، اضافه کرد: تمامی فرمانداران، شهرداران و دستگاه های مرتبط باید از آمادگی لازم برخوردار باشند تا بتوانیم در سایه همکاری مشکلات احتمالی در حوزه بحران را پشت سر بگذاریم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آماده باش خودروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان گیلان تا پایان فصل زمستان، گفت: تقویت تجهیزات و امکانات مدیریت بحران در شهرستان های استان در دستور کار قرار دارد.

ضرورت برنامه ریزی برای هدایت آب های سطحی معابر آستارا و لوندیل فرماندار آستارا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با افزایش بارش ها شاهد جاری شدن آب های سطحی در خیابان ها و معابر شهرهای آستارا و لوندویل هستیم، اظهار کرد: برای هدایت این آب ها باید برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 طرح مدیریت بحران در استان گیلان اجرایی می شود

220 طرح مدیریت بحران در استان گیلان اجرایی می شود