مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-03سياسي

دستگاه قضایی زنجان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارد


ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان زنجان در خصوص حل مشکلات شرکت تولید کننده ترانسفو در زنجان که هم مشکل مدیریتی و هم مشکل نقدینگی خوب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در مراسم آزادی زندانیان در محل دادگستری زنجان، گفت: کمک صادقانه و موثر دستگاه قضایی به مدیریت استان برای حل مشکلات در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند است.

وی اقدامات دادگستری استان زنجان در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان را مطلوب اعلام کرد و گفت: باید اقدامات خیر خوانه در استان تقویت شود.

استاندار زنجان به ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان در خصوص حل مشکلات شرکت تولید کننده ترانسفو در زنجان که هم مشکل مدیریتی و هم مشکل نقدینگی داشت اشاره کرد و ابراز داشت: اگر ورود به موقع و قاطع دستگاه قضایی نبود امروز وضعیت این شرکت معلوم نبود.

حقیقی تاکید کرد: دستگاه قضایی در استان زنجان در سالجاری باعث فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی شده است.

وی افزود: مشکل شرکت تولید تخ تایر هم با کمک و ورود دستگاه قضایی استان رفع شد و این شرکت امسال در حال حاضر فعالیت بسیار خوبی دارد.

استاندار زنجان برلزوم توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و افزود: کمیته امداد، ستاد دیه استان، ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه استان درآزادی زندانیان جرایم غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی زنجان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارد

دستگاه قضایی زنجان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارد