مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-03اقتصادي

حذف 750 هزارمترمکعب آب شرب، از آبیاری فضای سبز تا پایان امسال در یزد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اشاره به ضرورت مدیریت منابع آبی در این استان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام زیرساخت لازم برای جداسازی 750 هزار مترمکعب آب شرب از مدار آبیاری فضای سبز در شهرستان یزد انجام و این مهم تا پایان امسال انجام می شود.

- علیرضا رسولی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که مدیریت منابع آبی باید در تمام سطوح مدیریت شهری و روستایی مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: در راستای اهداف طرح جامع جداسازی آب شرب از خام فضای سبز مانند مدیریت منابع آب، صرفه جویی در استفاده از آب شرب تا پایان سال جاری تعداد 100 انشعاب آب شرب به مصرف سالانه 750 هزاران مکعب جداسازی می شود.

وی افزود: فرآیند جداسازی آب شرب از مدار آبیاری فضای سبز مشروط به تامین آب خام جایگزین است و بعد از آن سیستم آبیاری فضای سبز شهری از آب شرب حذف می شود.

 رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در ادامه با اشاره به اهمیت این مساله گفت: همکاری ارکان مدیریت شهری در خصوص تامین اعتبار ریالی نقش مهمی در تحقق این مهم ایفا کرده است.

رسولی در پایان ضمن قدردانی از حمایت شهردار و شورای شهر به منظور خرید لوازم و اتصالات، اجرای شبکه آب خام، خاطرنشان کرد: شبکه توزیع و انتقال برای این طرح تا پایان سال به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 750 هزارمترمکعب آب شرب، از آبیاری فضای سبز تا پایان امسال در یزد

حذف 750 هزارمترمکعب آب شرب، از آبیاری فضای سبز تا پایان امسال در یزد