مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-03حوادث

آتش سوزی یک مجتمع فرهنگی در مشهد/ نجات 19 نفر از میان دود و آتش


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای نجات 19 نفر از میان دود و آتش در یک مجتمع فرهنگی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای نجات 19 نفر از میان دود و آتش در یک مجتمع فرهنگی خبر داد.

مسعود ظهوریان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی مهیب در یک مجتمع فرهنگی، ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از 40 آتش نشان و نجاتگر به همراه 15خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد ونجات و دو دستگاه نردبان 32متری و خودرو پشتیبانی تجهیزات را به محل حادثه در خیابان شهید مطهری اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند که آتش سوزی در طبقه دوم این مجتمع فرهنگی رخ داده و دود ناشی از این حریق در تمامی طبقات متصاعد شده که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه شده بود.

بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ضمن مهار حریق، اقدام به نجات افراد گرفتار در محل، شامل 12 کودک، 6 زن و یک مرد با استفاده از تجهیزات ویژه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی یک مجتمع فرهنگی در مشهد/ نجات 19 نفر از میان دود و آتش

آتش سوزی یک مجتمع فرهنگی در مشهد/ نجات 19 نفر از میان دود و آتش