مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-03اقتصادي

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه های رفاه


مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به همراه مدیران ارشد این مجموعه در جریان بازدید از خطوط تولید لوازم انتخاب الکترونیک از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک و فناوری های تولیدی فعال در این مجموعه مطلع شدند و تفاهم نامه همکاری نیز میان طرفین به امضا رسید.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به همراه مدیران ارشد این مجموعه در جریان بازدید از خطوط تولید لوازم انتخاب الکترونیک از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک و فناوری های تولیدی فعال در این مجموعه مطلع شدند و تفاهم نامه همکاری نیز میان طرفین به امضا رسید.

شرکت کنندگان در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای تکنولوژیک این مجموعه و فناوری های فعال در بخش های مختلف مجتمع تولید محصولات لوازم خانگی گروه انتخاب قرار گرفته و با روند تولید محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست در انتخاب الکترونیک، آشنا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای انتخاب الکترونیک، در پایان این بازدید، نشستی مشترک میان امین منانی، رییس هیئت مدیره گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و مدیران ارشد شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه برگزار شد که طی آن طرفین بر لزوم گسترش محور همکاری های اقتصادی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه های رفاه

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه های رفاه