مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-03ورزشي

واکنش عضو هیات رییسه فدراسیون به انتصاب رییس هیات فوتبال کیش


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اتفاقات اخیر در عزل رییس قبلی و انتصاب رییس جدید برای هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.

- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اتفاقات اخیر در عزل رییس قبلی و انتصاب رییس جدید برای هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون درباره انتصاب اخیر در هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاش های امیر عرب در طول دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر داشته باشم.

واقعیت این است که وی در سه سال حضورش در این سمت منشاء خدمات بسیار بود و امیدوارم در آینده هم ورزش کشور همچنان از خدمات او بهره مند شود.

به محمود پازوکی هم خیر مقدم می گویم و امیدوارم وی با شناختی که از وضعیت فوتبال در جزیره کیش دارد بتواند همچون گذشته تاثیرات مثبتی در این منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش در ماههای گذشته دیدگاه های خود را برای ریاست هیات فوتبال جزیره کیش به فدراسیون منتقل کرده بود و تلاش کمیته امور استان ها و فدراسیون بر این استوار بود که در راستای همگرایی طرفین گام بردارد اما به هر حال این شرایط فراهم نشد و در نهایت پس از مذاکرات بعدی صورت گرفته و به جهت نیاز به هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عضو هیات رییسه فدراسیون به انتصاب رییس هیات فوتبال کیش

واکنش عضو هیات رییسه فدراسیون به انتصاب رییس هیات فوتبال کیش