مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-03اقتصادي

کارخانه سیمان استان برق کافی در اختیار ندارد


رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: طبق نامه انجمن بتن استان کارخانه سیمان استان برق کافی در اختیار ندارد و این مسئله سبب کاهش تولید سیمان و به تبع آن بالارفتن قیمت سیمان در بازاراستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگاین استان البرز، امروز در هفتاد و ششمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  استان که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: استاندار البرز در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی، ملاقات با فعالان اقتصادی استان و اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام  البرز اهتمام ویژه ای دارند.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز افزود: با توجه به ماه های پایانی دولت و لزوم اتمام امور مهم اجرایی در البرز استاندار البر با جدیت پیگیراتمام پروژه های نیمه تمام استان البرز هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به نتایج انتخابات آمریکا و روی کار آمدن دولت جدید در آن کشور بیان کرد: نباید به تغییرات انجام شده در دولت در رفع تحریم های ظالمانه دلخوش باشیم بلکه باید به فکر تقویت ساختارهای اقتصاد در داخل کشور باشیم.

رضایی با اشاره به صحبت هایی که در تعامل با بخش خصوصی پیرو تغییر نرخ ارز و تاثیرگذاری آن  برتولید و اقتصاد کشور شنیده می شود، عنوان کرد: درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سیمان استان برق کافی در اختیار ندارد

کارخانه سیمان استان برق کافی در اختیار ندارد