مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-03حوادث

دستگیری محتکر نهاده های دامی در ساری


جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 20 تن انواع نهاده های دامی احتکار شده به ارزش 16 میلیارد ریال در ساری خبر داد - ایسنا/مازندران جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 20 تن انواع نهاده های دامی احتکار شده به ارزش 16 میلیارد ریال در "ساری" خبر داد سید موسی حسینی اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع نهاده های دامی توسط فردی در بخش کلیجانرستاق ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از محل نگهداری کالای احتکاری، 20 تن انواع نهاده های دامی را کشف کردند.

حسینی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حسینی در ادامه اظهارکرد: قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، کم شدن رونق تولید و رواج بیکاری در جامعه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه به مردم هشدار داد: شهروندان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری محتکر نهاده های دامی در ساری

دستگیری محتکر نهاده های دامی در ساری