مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-03اقتصادي

واریز 294 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته آذر ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی نیکدل با اعلام این خبر گفت: در آذر ماه امسال 2522 نفر از دوم آبان تا اول آذر بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 294 میلیارد ریال سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته آذر 99 عضو این صندوق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مهدی نیکدل با اعلام این خبر گفت: در آذر ماه امسال 2522 نفر از دوم آبان تا اول آذر بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی موسسه را دریافت کرده اند.

وی افزود: حدود 88 میلیارد ریال این مبلغ را خود فرهنگیان عضو طی سنوات خدمت واریز کردند و حدود 24 میلیارد ریال آن نیز از محل سهم دولت پرداخت شده و مابقی معادل 182 میلیارد ریال حاصل سودآوری فعالیت های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: این رقم تمام دریافتی فرهنگیان مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1399 پس از برگزاری مجمع موسسه و تقسیم سود بین اعضا به حساب فرهنگیان بازنشسته مذکور واریز و به حساب فرهنگیان عضو نیز منظور می شود.

بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای دریافت سود یکساله فعال نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 294 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته آذر ماه

واریز 294 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته آذر ماه