مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-03بين الملل

دفاع کرملین از عملکرد پلیس ضد شورش در قبال اعتراضات روسیه


سخنگوی دولت روسیه ضمن تحریک آمیز توصیف کردن اعتراضات روز سه شنبه گفت، نیروهای پلیس ضد شورش این حق داشتند که از روش های خشن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ کرملین روز چهاشنبه اعلام کرد پلیس ضد شورش روسیه این حق را داشت از روش های خشن در برخورد با اعتراضات غیرقانونی استفاده کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، دیمیتری پسکوف ، سخنگوی دولت روسیه گفت دعوت متحدان الکسی ناوالنی مخالف دولت روسیه برای حضور در خیابان ها، اقدامی تحریک آمیز بود.

ناوالنی که در پرونده ای موسوم به پرونده روچر با مجازات تعلیقی مواجه بوده به علت از دست دادن حضور در چندین جلسه بازپرسی در لیست افراد تحت تعقیب دولت روسیه قرار گرفته بود و از 29 دسامبر 2020 به دلیل نقض مکرر مقررات مشروط در لیست افراد تحت تعقیب پلیس فدرال روسیه قرار داشت.

او پیش تر به تحمل سه سال و نیم حبس محکوم شده بود و با توجه به گذراندن بخشی از آن در حبس خانگی، دو سال و هشت ماه دیگر را باید در حبس به سر ببرد.

مقامات روسیه می گویند، ناوالنی با عدم گزارش موقعیت مکانی خود طی گذراندن حبس خانگی، قوانین را نقض کرده است.

شماری از هواداران ناوالنی با دعوت متحدان وی، روز سه شنبه و علی رغم غیرقانونی اعلام شدن تظاهرات، وارد خیابان ها شده و به حکم حبس او اعتراض کردند که در نهایت شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع کرملین از عملکرد پلیس ضد شورش در قبال اعتراضات روسیه

دفاع کرملین از عملکرد پلیس ضد شورش در قبال اعتراضات روسیه