مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-03اقتصادي

بومی سازی تجهیزات ماهی در قفس ایران طی سه ماه آینده


رییس شیلات ایران از بومی سازی تجهیزات ماهی در قفس کشور طی سه ماه آینده خبر داد و گفت: عقب ماندگی های موجود را جبران خواهیم کرد تا ظرفیت اشتغال شمال و جنوب کشور افزایش پیدا کند.

- نبی الله خون میرزایی امروز در حاشیه بازدید از طرح آبزی پروری در آبکنار بندرانزلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت شیلات کشور، اظهار کرد: کل کار ما بر روی یک چهارضلعی قرار دارد که سه ضلع تحقیقات، اجرا و بهره برداران آن برجسته تر و ضلع چهارم هم ضلع پشتیبانی منابع مالی و تسهیلاتی است.

وی با بیان اینکه کل تولیدات شیلاتی ما در سال 1357، 32 هزار تن بوده، افزود: در سال گذشته این تولیدات یک میلیون و 282 هزار تن شده و این یعنی 40 برابر افزایش یافته است.

رییس شیلات ایران با بیان اینکه پیش از انقلاب 29 هزار تن صید داشتیم، گفت: میزان صید اکنون 26 برابر شده و به 755 هزار تن رسیده است.

خون میرزایی با اشاره به میزان تولیدات آبزی پروری کشور نیز بیان کرد: آبزی پروری سه هزار تن در سال بوده که 175 برابر یعنی 526 هزار تن شده و ایران اکنون در دنیا رتبه 19 آبزی پروری، رتبه 26 صید و رتبه 23 در کل تولیدات را داراست.

رییس شیلات ایران با اشاره به رتبه سایر تولیدات شیلاتی کشور در جهان، گفت: در بسیاری از زمینه ها ما دارای رتبه نخست جهانی، در خیلی از رسته ها رتبه اول یا دوم خاورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجهیزات ماهی در قفس ایران طی سه ماه آینده

بومی سازی تجهیزات ماهی در قفس ایران طی سه ماه آینده