مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-03اقتصادي

73 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان به بهره برداری رسید


فرماندار دامغان از افتتاح هم زمان 73 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: دو هزار و 770 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندر آبادی ظهر چهارشنبه در این افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر اظهار داشت: 73 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش دو هزار و 770 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 56 طرح به ارزش 650 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 17 طرح به ارزش یک هزار و 460 میلیارد ریال در بخش اقتصادی است، افزود: در این آیین به صورت هم زمان عملیات اجرایی 16 طرح عمرانی و اقتصادی آغاز می شود.

فرماندار دامغان با تأکید بر اینکه سهم پروژه های عمرانی در این بخش کلنگ زنی 13 طرح به ارزش 760 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: درمجموع به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 89 طرح به ارزش شش هزار و 480 میلیارد ریال در دامغان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که با بهره برداری از این طرح ها 701 شغل جدید و پایدار در منطقه ایجاد خواهد شد.

بندر آبادی از افتتاح ساختمان ندامتگاه دامغان با حضور استاندار سمنان خبر داد و گفت: ساختمان ندامتگاه جدید دامغان در زمینی به مساحت 22 هزار و 795 مترمربع احداث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان به بهره برداری رسید

73 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان به بهره برداری رسید