مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-03اقتصادي

جزیره کیش می تواند به عنوان پایگاه ورزشی در سطح منطقه مطرح شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اتکا بر منابع انسانی، ظرفیت ها و توان این سازمان را شاخصه اصلی برای تبدیل کیش به پایگاه ورزشی در سطح کشور و منطقه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری صبح چهارشنبه 15 بهمن در جلسه اهدا حکم محمود پازوکی به عنوان رییس هیئت فوتبال جزیره کیش؛ بر ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی، گردشگری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش اشاره داشت و افزود: هم افزایی میان این سازمان با دیگر مجموعه های مختلف؛ شرایطی را فراهم کرده است که کیش می تواند به عنوان پایگاه ورزشی در سطح کشور و منطقه مطرح شود.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که ارتقاء و به روز رسانی امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است اظهار داشت: جزیره کیش به عنوان یک پایگاه ورزشی، ظرفیت هایی را برای برگزاری مسابقات ورزشی و اردو های ملی و بین المللی در این منطقه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی توانمند و با انگیزه، جزیره کیش از شرایط ایده آلی برخوردار است و امیدواریم در رویداد 2022 قطر شاهده اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره کیش می تواند به عنوان پایگاه ورزشی در سطح منطقه مطرح شود

جزیره کیش می تواند به عنوان پایگاه ورزشی در سطح منطقه مطرح شود