مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-03سياسي

سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات راه اندازی شد


سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور جمعی از هنرمندان متعهد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر در سالروز میلاد پربرکت حضرت زهرا(س) راه اندزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات با هدف ایجاد ارتباط دوسویه بین ستاد بازسازی عتبات و علاقه مندان به اهل بیت (ع)، تسهیل زمینه مشارکت خیران با استفاده از ابزارهای نوین و شفاف سازی منابع و مصارف نذورات راه اندازی شد.

یوسف افضلی، معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در آیین رونمایی از این سامانه گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکلی مردم نهاد است که با تدبیر شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف زمینه سازی برای تحقق تمدن اسلامی ایجاد شد.

وی اظهار داشت: تسهیل شرایط برای مشارکت خیران و ساماندهی نذورات و هزینه کرد این منابع برای بازسازی و توسعه عتبات دو محور اصلی فعالیت این تشکل مردمی است.

افضلی با بیان اینکه بیش از یک دهه از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات می گذرد، افزود: اقدامات انجام شده در اعتاب مقدسه به سه بخش زمانی کوتاه مدت شامل نظافت و رفع نیازهای ضروری حرم ها، میان مدت شامل طرح های بازسازی و مرمت ابنیه و ساخت ضرایح و برنامه های بلند مدت شامل اجرای طرح های توسعه ای تقسیم بندی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات راه اندازی شد

سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات راه اندازی شد