مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-03سياسي

راهیان نور نقشه راه ما را در ادامه مسیر تاریخی اسلام و انقلاب تبیین می کند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: راهیان نور سبب آشنایی و شناخت دانش آموزان با شهیدان بزرگوار اسلام و انقلاب می شود و نیز نقشه راه ما را در مسیر تاریخی اسلام و انقلاب تبیین می⁦ کند.

- سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم یادبود شهدای دانش آموزی و افتتاحیه کاروان های راهیان نور مجازی دانش آموزان کردستان اظهار کرد: در ایام جشن های انقلاب ضروریست اهداف، دستاوردهای انقلاب، ضعیت گذشته کشور و وظیفه کنونی ما در برابر انقلاب و ایران توسط دانش آموزان مطالعه و برای آن ها تبیین شود.

وی افزود: شهدای دانش آموزان از جمله شهید ناهید فاتحی کرجو جزء شهدای شاخص بوده و پا در جای پای بزرگان نهاده اند و باید تلاش کرد دانش آموزان کشور با راه این شهیدان بزرگ آشنا شده و ادامه دهنده راه آنها باشند و تربیت آنها تربیت انقلابی باشد.

حسینی گفت: راهیان نور زمینه آشنایی با فداکاری های شهدا و شیوه عمل و زندگی و عبادت رزمندگان را توصیف میکند البته هرچند نمی تواند حق مطلب را ادا کند اما به همان مقداری که بیان میشود در یادها باقی میماند و نقشه راه ما را در ادامه مسیر تاریخی اسلام و انقلاب تبیین می کند.

وی افزود :ما باید تلاش کنیم فرامین رهبر انقلاب را به بهترین شکل اجرا کنیم و چون دانش آموزان امروز مدیران آینده کشور هستند پس تلاش آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور نقشه راه ما را در ادامه مسیر تاریخی اسلام و انقلاب تبیین می کند

راهیان نور نقشه راه ما را در ادامه مسیر تاریخی اسلام و انقلاب تبیین می کند