مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-03سياسي

نمایندگان استان همگی موافق طرح شفافیت آرا بودند/ رای موافق دادم


نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: صبح امروز در صحن علنی مجلس رای موافق به طرح شفافیت آرا دادم و این حق مردم است که بدانند نماینده خود در مجلس چه رای و نظری میدهد.

- احمد جباری بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اعلام رای موافق خود به طرح شفافیت آرای نمایندگان اظهار کرد: بنده از ابتدا با این طرح موافق بودم و امروز نیز به کلیات این طرح رای موافق دادم.

وی افزود: امروز 4 تن از نمایندگان استان در صحن علنی مجلس حاضر بودند که رای آنها نیز آن طور که صحبت شد به این طرح موافق بود و به طور کلی بر این باوریم که باید امور مجلس به عنوان خانه ملت به طور شفاف به مردم بیان شود و این طرح به این مهم کمک فراوانی می کند.

نماینده غرب هرمزگان عنوان داشت: این طرح 3 رای تا تصویب نیاز داشت.

به گفته جباری، ایجاد شفافیت در عملکرد نمایندگان حتی به توفیق کار آنها در مجلس نیز کمک می کند و جلوی بسیاری از شایعه ها و شائبه ها را نیز می گیرد و در عین حال سبب خواهد شد تا ریشه های فساد نیز خشکانده شود و رویه های غلط حاکم بر برخی مناسبات و مراودات سیاسی در کشور نیز برچیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امروز بجز احمد مرادی که در حوزه انتخابیه بندرخمیر در حال افتتاح و بازدید از پروژه های توسعه ای این شهرستان به همراه استاندار بود، مابقی نمایندگان استان در صحن عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استان همگی موافق طرح شفافیت آرا بودند/ رای موافق دادم

نمایندگان استان همگی موافق طرح شفافیت آرا بودند/ رای موافق دادم