مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-03سياسي

سیره فاطمی راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است


تولیت آستان قدس رضوی سیره فاطمی را راهگشای بسیاری از مشکلات نسل امروز جامعه دانست و بر لزوم تبیین نقش مهم زنان در تربیت نسل آینده و سرنوشت جامعه تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی سیره فاطمی را راهگشای بسیاری از مشکلات نسل امروز جامعه دانست و بر لزوم تبیین نقش مهم زنان در تربیت نسل آینده و سرنوشت جامعه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در مراسم تجلیل از مادران فرهیخته و بانوان واقف آستان قدس رضوی که امروز، 15 بهمن ماه، در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی شأن نزول سوره کوثر را وجود مقدس حضرت زهرا(س) دانست و اظهار کرد: مفسران با دلایل و برهان محکم اثبات کرده اند که شأن نزول این سوره وجود مقدس حضرت زهرا(س) است که نشان از عظمت و بزرگی جایگاه این بانوی نمونه اسلام دارد.

وی با اشاره به ویژگی ها و شاخص های سیره فاطمی، ادامه داد: نباید فاطمه زهرا(س) را تنها در ابعاد عاطفی و احساسی و ظلمی که به این حضرت شده است، محدود کرد.

مصیبتی که به حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) روا شده است، نباید به دست فراموشی سپرده شود و توجه به ابعاد عاطفی و احساسی و عزاداری ها بسیار لازم و ضروری است، اما باید مراقب بود که از توجه به سیره فاطمی، سبک و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره فاطمی راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است

سیره فاطمی راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است