مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-03سياسي

سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در آستانه 19 بهمن، روز نیروی هوایی، به صورت سرزده در دانشگاه شهید ستاری حضور یافت و به صورت چهره به چهره با فرماندهان، - فرمانده کل ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جهش قابل توجهی در حوزه پهپادی داشته و دارای قدرت برتر پهپادی در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در آستانه 19 بهمن، روز نیروی هوایی، به صورت سرزده در دانشگاه شهید ستاری حضور یافت و به صورت چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان و استادان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، دانشگاه های افسری را قلب تپنده و تزریق کننده خون تازه به کالبد ارتش خواند و بر اهمیت ویژه دانشگاه های افسری از جمله دانشگاه ستاری تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به ظرفیت های کم نظیر و بعضاً بی نظیر نیروی هوایی ارتش و دانشگاه شهید ستاری و سابقه، دانش، تخصص و زیرساخت های موجود به ویژه در بخش هوانوردی، بر ارتقای مرجعیت این دانشگاه در امور پهپادی، سایبری و جنگال تأکید کرد و گفت: قطب و محور بودن دانشگاه شهید ستاری در این حوزه ها یک فرصت برای دانشگاه در جهت تعمیم دانش و تجربه خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است

سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است