مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 15:252021-02-03اقتصادي

یزد بهشت سرمایه گذاری ایران/رشد صادرات یزد 2برابر رشد صادرات کشور


رییس سازمان صمت یزد، این استان را بهشت سرمایه گذاری ایران دانست و گفت: دلایل متعددی از جمله تسریع در صدور مجوز، رکوددار ثبت سفارش و .

یزد را به بهشت سرمایه گذاری ایران تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علمدار یزدی، چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با بیان اینکه یزد بهشت سرمایه گذاری ایران است، اظهار داشت: بهبود فضای کسب و کار از ابتدا در دستور کار ما بود و تسریع در صدور مجوزها به عنوان یک اولویت پیگیری می شود.

وی، صدور معافیت های گمرکی را نیز از جمله دلایل تبدیل یزد به بهشت سرمایه گذاری ایران اعلام کرد و گفت: از سال 94 تاکنون، یزد رتبه اول صدور معافیت های کمرگی را را به خود اختصاص داده است.

علمدار یزدی ادامه داد: هزار و 19 طرح نیمه تمام صنعتی در استان یزد با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومان وجود دارد که این میزان طرح در دست احداث نیز یزد را به بهشت سرمایه گذاری ایران تبدیل کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: در فرآیند سرمایه گذاری از طرح تا پروانه بهره برداری اگر مانعی وجود داشته باشد در کارگروه های مختلف از جمله کارگروه رفع موانع تولید و سایر کارگروه ها، رفع و مسیر سرمایه گذاری هموار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد بهشت سرمایه گذاری ایران/رشد صادرات یزد 2برابر رشد صادرات کشور

یزد بهشت سرمایه گذاری ایران/رشد صادرات یزد 2برابر رشد صادرات کشور