مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-03اقتصادي

تولید انبوه باک خودروی تارا در رایزکو آغاز شد


در آستانه دهه مبارک فجر، خط تولید باک پلیمری خودروی جدید تارا و نوار آب بندی دینامیک در هلدینگ رایزکو آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران در این مراسم محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو و حمید رضا صمدی رییس هیئت مدیره هلدینگ رایزکو حضور داشتند.

خط تولید باک پلیمری تارا که جدیدترین محصول ایران خودرو به شمار می رود در حالی در رایزکو آغاز به فعالیت کرد که بخش مهمی از فرایند تولید آن داخلی سازی شده و در ایران نهایی شده است.

صمدی درباره ویژگی های این محصول جدید توضیح داد: باک پلیمری تارا با استاندارد یورو 6 تولید شده و با داخلی سازی دانش خارجی، بخش مهمی از آن رسما در ایران تولید می شود.

هچنین در تارا پمپ و گیج نمایشگر که دانش آن در اختیار یک شرکت فرانسوی بود داخلی سازی شد و از این پس در رایزکو تولید می شود.

وی درباره دیگر محصولات رایزکو گفت: لوله پنج لایه که در جلوگیری از بخار و آلودگی هوا نقش کلیدی دارد دیگر محصولی است که داخلی سازی آن در مراحل پایانی خود قرار دارد.

رییس هیئت مدیره رایزکو با گلایه از شرایط دشواری که برای فعالان صنعت خودرو در ایران به وجود آمده، تصریح کرد: در 10 سال گذشته، مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها توجه ویژه ای به تولید و صنعت داشته اند و این موضوع در سال جاری با نام گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه باک خودروی تارا در رایزکو آغاز شد

تولید انبوه باک خودروی تارا در رایزکو آغاز شد